۷ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۴۴

موسوی در گفتگو با مهر:

پیوند نسل جدید با تفکرات شخصیت های شهید انقلاب ضروری است

پیوند نسل جدید با تفکرات شخصیت های شهید انقلاب ضروری است

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس حوزه های علمیه کرمانشاه گفت: آشنا کردن جوانان و نوجوانان نسل جدید با تفکرات شخصیت های شهید انقلاب اسلامی باید از اولویت های مسئولین باشد.

رئیس حوزه های علمیه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حفظ و نشر تفکرات ناب و اصیل شهید بهشتی و یارانش از مهمترین اقداماتی است که مسئولین باید به آن توجه داشته باشند.

وی افزود: دشمنان با آگاهی و برنامه ریزی سعی در از بین بردن سرمایه های این نظام و انقلاب داشته و دارند و همانطور که مردم و مسئولین تاکنون این وحدت رویه را، با تکیه بر خدا و تبعیت کامل از فرامین رهبری حفظ کرده اند، از این به بعد نیزباید  دسیسه های دشمنان را با هوشیاری و زیرکی کامل نقش بر آب کنند.

سید  حبیب الله موسوی با اشاره به ضرورت پیوند جوانان با افکار شهدای انقلاب گفت: در جهت آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با تفکرات شخصیت ها و ارزش های اسلامی از جمله شهید بهشتی ،شهید مطهری و... که سرمایه های پنهان و کلیدی این مملکت می باشند، باید کار فرهنگی و حرکت نرم افزاری کرد.

وی در این باره گفت: مسئولین باید با آگاهی و برنامه ریزی برای حفظ نسل جدید بیش از پیش همت کنند و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای تربیت جوانان این نسل که سرمایه های مملکت هستند را نصب العین خویش قرار دهند.

وی افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب تا به حال در پی براندازی این نظام بوده اند و گاهی با جنگ نظامی، گاهی با تهدید و ترور شخصیت های ارزشمند و گاهی نیز با تهاجم فرهنگی به بطن جامعه هجوم آورده اند.

رئیس حوزه های علمیه کرمانشاه در پایان گفت: مردم و مسئولین باید توجه داشته باشند که دشمنان از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نخواهند کرد و باید مثل همیشه با هوشیاری کامل عمل کرد.

کد خبر 1636786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha